Company Logo


Pamokų laikas


1.
00
-
45
2.
55
-
40
3.
50
-
10 35
4.
10 45
-
11 30
5.
11 40
-
12 25
6.
12 55
-
13 40
7.
13 50
-
14 35
8.
14 45
-
15 30

Nuorodos

 

Vasario 18 d.

Vasario 18 d. Ignalinos gimnazijoje vyko projekto „Lyderių laikas 2“ pristatymas. Susitikimą, kuriame dalyvavo gimnazijos mokytojai ir Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyresnioji specialistė Rita Gasiukevičienė, pradėjo gimnazijos direktorė Valentina Čeponienė. Pasidžiaugusi, kad visi susirinko pabūti kartu, siūlė šio susitikimo metu pamąstyti apie save, ką kiekvienas galėtų savyje pakeisti, kad visiems būtų geriau

 
 
 

Ignalinos rajono savivaldybės administracija (Švietimo, kultūros ir sporto skyrius) 2012 m. vasario mėn. dalyvavo MTP+ projekto „Lyderių laikas 2“ atrankoje, kurioje buvo kviečiamos dalyvauti savivaldybės, pasiryžusios atsinaujinti ir didinti švietimo darbuotojų vadybines kompetencijas. Buvo atrinkta 15 šalies savivaldybių, dalyvausiančių „Lyderių laikas 2“ projekte. Į projektą įsijungė ir Ignalinos rajono savivaldybė.

Suburta savivaldybės kūrybinė komanda, kuri kas mėnesi kartu su paskirtais konsultantais sprendžia rajono švietimo problemas. Kartu su savivaldybės administracija projekte dalyvauja Ignalinos gimnazija, Ignalinos r. Vidiškių gimnazija, Ignalinos r. Naujojo Daugėliškio vidurinė mokykla, Ignalinos r. Dūkšto vidurinė mokykla, Ignalinos Česlovo Kudabos pagrindinė mokykla.Komanda nuolatkonsultuojama kuriant unikalų lyderystės plėtros savivaldybėje modelį ir mokyklų pedagoginės veiklos programas.

Nemaža dalis gimnazijos mokytojų yra įsijungę į projekto „LL2“ veiklą. Savivaldybės kūrybinėje komandoje dirba trys gimnazijos mokytojai, o keturi mokytojai 2013 m. pradžioje pradėjo  neformaliojo švietimo lyderystės studijas.

2013-02-18 Ignalinos gimnazijoje vyko projekto „Lyderių laikas 2“ pristatymas. Susitikimą, kuriame dalyvavo gimnazijos mokytojai ir Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyresnioji specialistė Rita Gasiukevičienė, pradėjo gimnazijos direktorė Valentina Čeponienė. Pasidžiaugusi, kad visi susirinko pabūti kartu, siūlė šio susitikimo metu pamąstyti apie save, ką kiekvienas galėtų savyje pakeisti, kad visiems būtų geriau. Apie tai susimąstyti vertė ir pateiktos užduotys.

Laimutė Šimonienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, pasiūlė kiekvienam nusipiešti vieną labiausiai patinkančią figūrą (stačiakampį, trikampį, apskritimą, bangą, kvadratą). Po to paaiškino, kad pasirinkta figūra parodo žmogaus charakterį, dominuojančias savybes, pristatė figūrų reikšmes: stačiakampis rodo smalsumą, trikampis – norą lyderiauti, apskritimas – nusiteikimą darnai, banga – kūrybiškumą, kvadratas – darbštumą.

Jolanta Dasytė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, kalbėjo apie žmogaus vertybes. Buvo perskaitytas tekstas „Kas yra laimė?“ ir prašoma kiekvieno išgirsti kuo daugiau vertybių. Visi kartu aptarė, ką išgirdo. Trys vertybės – darbštumas, pasitikėjimas, atsakomybė – buvo nagrinėjamos plačiau. Kiekvienas dalyvis ant lipnaus lapelio užsirašė savybę, kurios, jo manymu, labiausiai trūksta. Kai lapeliai buvo surinkti ir suklijuoti ant atskirų lapų, paaiškėjo, kad visiems labiausiai trūksta pasitikėjimo.  

Susitikimo dalyviai buvo suskirstyti į 5 grupes. Kiekviena grupė turėjo atsakyti į du klausimus:  „Kaip Jūs suprantate, kas yra pasitikėjimas?  Ką daryti, kad įgytume daugiau pasitikėjimo ?“ Visos grupės pristatė savo įžvalgas:

Pasitikintis savimi žmogus:

  • Geba save valdyti įvairiose situacijoje ( noriu, galiu, reikia).
  • Pripažįsta savo silpnybes ir nori tobulėti.
  • Bendraudamas yra lygiavertis partneris.
  • Geba  kritiškai vertinti savo poelgius.
  • Žino, ko nori, ką daro. Turi patirties.
  • Tai sėkmingas ir laimingas žmogus.
  • Įdomus, pareigingas,  atsakingas.
  • Gali būti linkęs į  besaikę riziką, jei perdėtai savimi pasitiki.
  • Gerai pažįsta save ir kitus.
  • Atviras sau ir kitam.
  • Siekiantis kažką padaryti, pasiekti ar išmokti. Tai  prasideda nuo pasakymo: „Aš galiu“.
  • Sutaria su  pačiu savimi.

Kaip ugdyti pasitikėjimą?

  • Svarbu stengtis pažinti save.
  • Mokytis, neatsilikti nuo gyvenimo.
  • Įvairiai išbandyti save.
  • Ieškoti nepasitikėjimo priežasčių.
  • Įvardinti svarbiausią silpnybę.
  • Keisti  požiūrį į save ir savo galimybes.
  • Mylėti save, skirti laiko  sau.
  • Būti atviram sau, pripažinti savo ydas.
  • Pagirti , paskatinti save ir kitą.
  • Laužyti stereotipus.
  • Kurti pozityvią aplinką.
  • Atsisakyti baimių.
  • Imtis veiklos, aktyviai dalyvauti visuomeniniame gyvenime.

Akcentuota, kad projekto „Lyderių laikas 2“ įgyvendinimo Ignalinos rajono savivaldybėje komanda taip pat pastebėjo, jog žmonėms trūksta pasitikėjimo, todėl buvo nuspręsta ugdyti pasitikėjimą savimi.

Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyresnioji specialistė Rita Gasiukevičienė pristatė, kaip projektas „Lyderių laikas 2“ įgyvendinamas Ignalinos rajono savivaldybėje.

 




© 2012 Ignalinos gimnazija | Powered by Joomla!®.| Designed by: premium vps hosting new zealand domains reseller Valid XHTML and CSS.